Classes Regulars


Les classes regulars són classes o cursos grupals que es realitzen de menera periòdica a l’Associació Namasté (C/Varsòvia, 52 – 08041 Barcelona). Per poder conèixer realment què ens ofereix cada taller, us oferim UNA SESSIÓ GRATUÏTA de qualsevol curs per a que les pugueu provar, i no hi ha despeses d’inscripció ni matrícula. Si us interessa alguna classe, poseu-vos en contacte amb nosaltres al 93 436 56 71 o info@namaste.cat. Aquestes són les classes que s’ofereixen actualment (la imatge del quadre pot no estar actualitzada, trucar per confirmar horaris):

En cas que algún necessités un seguiment amb sessions individualitzades es pot consultar aquesta possibilitat amb l’instructor/a de cada disciplina.

ART-TERÀPIA
COS CONSCIENT MOVIMENT CREATIU
GANXET (llana-teràpia)
KATSUGEN i YUKI
MÈTODE FELDENKRAIS Ⓡ
MOVIMENT CREATIU INFANTIL: Dansa dels elements
PILATES
QI GONG (Chi Kung)

TAI TXI (Tai Chi Chuan) 

YOGA: Hatha Yoga
YOGA per gent de 60 a 80 anys
MATINAL de YOGA amb MEDITACIÓ ZEN

ART-TERÀPIA – Dijous, de 10.30 a 12.30 h  (pendent d’obrir, actualment tallers 2 diumenges al mes)

L’Art-teràpia propicia expandir i enfortir la part més elevada de nosaltres mateixos, perquè puguin sorgir noves possibilitats de desenvolupament. Amb aquest agradable treball millorarà notablement la nostra respiració, coordinació de moviment i escriptura, funcions metabòliques, equilibri, ubicació en l’espai de la realitat, etc. Es treballa amb el color, la forma i el volum, experimentant amb la pintura, el dibuix i el modelatge.  [llegir+]

Pujar


COS CONSCIENT MOVIMENT CREATIU – Dilluns, de 20 a 21 h

Cos Conscient Moviment Creatiu és una proposta que parteix de lo corpo­ral. És des del contacte amb el cos on començarem el viatge. Un cop posem l’atenció al cos aquest actúa com una àncora que ens manté presents (aquí i ara) i ens permet ser conscients de tot allò que anem vivint. Anirem acompa­nyant tot el que anem sentint a través de l’expressió corporal fent ús de la pa­raula per a concretar i definir les vivèn­cies. Actualitzarem el sentir entregant-nos al moviment constant i posant-nos en contacte amb el cos creatiu. [llegir+]

Pujar


GANXET (LLANA-TERÀPIA) – Dimecres, de 17 a 19 h

Consisteix en utilitzar el teixit com a teràpia. Ha demostrat excel·lents resultats per reduir els nivells de tensió i estrès, ja que col·labora amb la recuperació mental i física després d’una jornada laboral. El procés de teixir promou la tranquil·litat i el bon humor. Ajuda a  combatre la depressió, desperta la creativitat, aporta claredat de pensaments, ajuda a la concentració, reforça els llaços socials, millora l’autoestima, elimina bloqueigs emocionals, retarda el deteriorament cerebral, i ajuda a superar problemes de motricitat. I ademés ÉS DIVERTIT!! [llegir+]

Pujar


KATSUGEN i YUKI: Moviment regenerador – Dimecres, de 10 a 11 h  (pendent d’obrir, l’horari pot variar)

 

  • Katsugen: Estimulant el bulb raquidi, la part més antiga del cervell, neixen des de l’interior de l’ésser humà moviments naturals que regulen i regeneren el cos i la psique.

  • Yuki: Intercanvi d’energia a través de les mans, produeix una profunda i vertadera relaxació, a partir de la qual s’enforteixen i vigoritzen les forces d’autocuració.

“Crear espais des del moviment i la quietud”

Pujar


MOVIMENT CREATIU: “La Dansa dels 5 elements” (4 a 9 anys) – Dilluns, de 17.30 a 18.30 h

Moviment creatiu és una proposta per a infants que té com objectiu l’expressió del seu propi moviment natural i del seu potencial creatiu. Aquesta activitat  neix de la necessitat de donar un espai als infants  per l’autoconeixement i de desenvolupament integral. Integral perquè tenim en compte el  món emocional i de relacions, el  món  corporal i el  món mental.   [llegir+]

Pujar 


MÈTODE FELDENKRAIS Ⓡ – Dilluns, de 12 a 13 h, i de 20 a 21 h

feldenkraisMoshé Feldenkrais va construir seqüències de moviments específics basant-se en una profunda comprensió de les lleis físiques i les seves influències sobre el sistema nerviós humà. Alguns beneficis: Millora les habilitats motrius; Evita dolors i tensions; Millora la respiració, la pressió sanguínia i s’eviten friccions nocives en les articulacions; Permet abandonar hàbits de moviment nocius. Pot practicar-ho tot tipus de persona, fins i tot amb limitada mobilitat o dolor crònic. És útil també en atletes, músics, actors, ballarins, etc. per millorar la seva capacitat professional.  [llegir+]

Pujar


PILATESDimarts i Dijous,13 h  / Dimarts i Divendres a les 17 h, 18.30 h  /  Dimarts, 19.45 h

pilates

.És una forma d’entrenament físic i d’educació corporal molt completa i equilibrada. Dirigeix l’atenció als músculs profunds per aconseguir l’estabilitat del centre del cos i buscar el màxim control dels moviments corporals a través del domini mental.El mètode Pilates permet relaxar-se i recuperar l’energia mitjançant exercicis d’esforç relaxat. Es gaudeix en cada moviment i, al mateix temps, es pren consciència i es tonifica a la vegada.  [llegir+]

Pujar


QI GONG (CHI KUNG)Dimarts 10.30 a 11.45 h / Dimecres 18.30 a 19.45 h.

El Qi Gong té el seu origen en la medicina tradicional xinesa i va ser creat per a mantenir i millorar la nostra salut, regulant d’una manera integradora el nostre cos físic, energètic i espiritual. Les diferents sèries d’exercicis són eines valuoses per a:

  • Regular el sistema nerviós
  • Augmentar i enfortir la nostra immunologia
  • Millorar la nostra vitalitat i resistència física
  • Millorar la capacitat de concentració
  • Millorar la flexibilitat del nostre sistema articular
  • Regular el funcionament dels nostres òrgans

[llegir+].

Pujar


TAI TXI – Dimecres, de 11.30 a 12.30 h  (pendent d’obrir, l’horari pot variar)

Tai Chi

La base del Tai Txi són una successió de lents moviments, circulars i encadenats de forma continua i flexible. La seva execució implica tot el cos (tendons, lligaments, òssos i òrgans). La pràctica condueix progressivament a l’arrelament i al control de l’energia. No és una tècnica a dominr, és un procès d’aprenentatge continu sobre un mateix, observant les sensacions que es desperten al propi cos. [llegir+]

Pujar


YOGAHatha Yoga – Diferents horaris de dimarts a divendres

Hatha YogaEl Yoga és útil per a mantenir, recuperar i augmentar la salut física. Podràs prevenir l’estrès, baixar la tensió i l’ansietat. Enfortiràs el teu sistema immunitari. Et beneficiarà si ets hipertens, diabètic, asmàtic i si tens dificultats per a agafar el son o pateixes dolors crònics de cap o esquena. Milloraràs el sistema cardiovascular, l’aparell digestiu i la visió, etc. [llegir+]

Pujar

 


YOGA PER GENT DE 60 A 80 ANYS – Dimecres de 10.30 a 11.30 h

.

Curs adreçat a gent gran per tal de mantenir el cos en òptimes condicions de mobilitat, tant mental com de cames, braços i esquena. Seran assanes de Yoga adaptades a cadascú.

Els exercicis ens ajudaran a mantenir el cap ben clar.

Ho farem en grup reduït.
Ens hem de cuidar!

Pujar


MATINAL de YOGA AMB MEDITACIÓ ZEN – Dimarts de 8 a 9.30 h

Yoga_Zen

Moviment conscient – Pensament aquietat – Respiració conscient

Cada dimarts a les 8 del matí començarem el dia amb una sessió de 45 minuts de ioga que ens prepararà el cos i la ment per fer una Meditació Zen també de 45 minuts.

Dues pràctiques que s’alimenten del mateix esperit: estar presents en l’aquí i ara per fer-nos conscients de que el camí és allò que es troba sota els nostres peus. La part de la sessió de ioga serà dirigida per l’Anna Alaber, professora de Hatha Yoga i la part de meditació pel Manel Capell, membre del Dojo Zen Nalanda.

Pujar