Classes

 


Classes o cursos regulars

Les classes regulars són classes o cursos grupals que es realitzen de menera periòdica a l’Associació Namasté. Per poder conèixer realment què ens ofereix cada taller, us oferim UNA SESSIÓ GRATUÏTA de qualsevol curs per a que les pugueu provar, i no hi ha despeses d’inscripció ni matrícula. Si us interessa alguna classe, poseu-vos en contacte amb nosaltres al 93 436 56 71 o info@namaste.cat. Aquestes són les classes que s’ofereixen actualment:

QUADRE-001

ART-TERÀPIA
COS CONSCIENT MOVIMENT CREATIU
EXERCICIS DE SALUT (per gent gran)
GANXET (llana-teràpia)
KATSUGEN UNDO i YUKI
MÈTODE FELDENKRAIS Ⓡ
MOVIMENT CREATIU: Dansa dels 5 elements (4 a 9 anys)
PILATES
QI GONG (Chi Kung)
TAI TXI (Tai Chi Chuan) 
YOGA (Hatha Yoga)
YOGA per gent de 60 a 80 anys
YOGA MATINAL amb MEDITACIÓ ZEN

ART-TERÀPIA – Dijous, de 10.30 a 12.30 h

.

L’Art-teràpia propicia expandir i enfortir la part més elevada de nosaltres mateixos, perquè puguin sorgir noves possibilitats de desenvolupament. Amb aquest agradable treball millorarà notablement la nostra respiració, coordinació de moviment i escriptura, funcions metabòliques, equilibri, ubicació en l’espai de la realitat, etc. Es treballa amb el color, la forma i el volum, experimentant amb la pintura, el dibuix i el modelatge.  [llegir+]

Pujar


COS CONSCIENT MOVIMENT CREATIU – Divendres, de 18 a 19 h

Cos_ConscientCos Conscient Moviment Creatiu és una proposta que parteix de lo corpo­ral. És des del contacte amb el cos on començarem el viatge. Un cop posem l’atenció al cos aquest actúa com una àncora que ens manté presents (aquí i ara) i ens permet ser conscients de tot allò que anem vivint. Anirem acompa­nyant tot el que anem sentint a través de l’expressió corporal fent ús de la pa­raula per a concretar i definir les vivèn­cies. Actualitzarem el sentir  entregant-nos al moviment constant i posant-nos en contacte amb el cos creatiu. [llegir+]

Pujar


EXERCICIS DE SALUT (per a gent gran) – Dimarts, de 10.30 a 12 h

Exercicis Salut Gent Gran

    • Girar cap i natges: Ajuda a “lliurar al cor del foc”, una expressió de la medicina tradicional xinesa que equival a superar la tensió del sistema nerviós causada per esgotament físic quan el descans no aconsegueix alleujar-la.
    • Aixecar els dits dels peus amb ambdues mans: Exercici especific per a la cintura que ajuda a enfortir els músculs lumbars i a prevenir i tractar les estirades musculars. També és eficaç per al bon funcionament dels ronyons i les glàndules suprarrenales. [llegir+]

 Pujar


GANXET (LLANA-TERÀPIA) - Dimecres, de 17 a 19 h

arbre ganxetConsisteix en utilitzar el teixit com a teràpia. Ha demostrat excel·lents resultats per reduir els nivells de tensió i estrès, ja que col·labora amb la recuperació mental i física després d’una jornada laboral. El procés de teixir promou la tranquil·litat i el bon humor. Ajuda a  combatre la depressió, desperta la creativitat, aporta claredat de pensaments, ajuda a la concentració, reforça els llaços socials, millora l’autoestima, elimina bloqueigs emocionals, retarda el deteriorament cerebral, i ajuda a superar problemes de motricitat. I ademés ÉS DIVERTIT!! [llegir+]

Pujar


KATSUGEN UNDO i YUKI Dilluns 20 a 21.30 h / Dimecres 10.30 a 12 h (pendents d’obrir)

katsugen

Katsugen undo es un ejercicio con el que se renueva y regenera el eje que rige la vida. El eje vertebral es la cabeza-vértebras y pelvis por donde se canaliza el movimiento de la vida y donde está asociado cuerpo y mente en la manifestación vital.

En este ejercicio se va despertando la sensibilidad y capacidad de reacción del organismo. La vida tiende a regenerarse, aún más, cuando se toma conciencia de su estado.  [llegir+]

Pujar


MOVIMENT CREATIU: “La Dansa dels 5 elements” (4 a 9 anys) – Dijous, de 17.30 a 18.45 h

Moviment i dansa creativa infantil

Moviment creatiu és una proposta per a infants que té com objectiu l’expressió del seu propi moviment natural i del seu potencial creatiu.

Aquesta activitat  neix de la necessitat de donar un espai als infants  per l’autoconeixement i de desenvolupament integral. Integral perquè tenim en compte el  món emocional i de relacions, el  món  corporal i el  món mental.   [llegir+]

Pujar 


MÈTODE FELDENKRAIS Ⓡ – Dilluns, de 12 a 13 h, i ara també Dilluns de 20 a 21 h Nou horari!

feldenkraisMoshé Feldenkrais va construir seqüències de moviments específics basant-se en una profunda comprensió de les lleis físiques i les seves influències sobre el sistema nerviós humà. Alguns beneficis: Millora les habilitats motrius; Evita dolors i tensions; Millora la respiració, la pressió sanguínia i s’eviten friccions nocives en les articulacions; Permet abandonar hàbits de moviment nocius. Pot practicar-ho tot tipus de persona, fins i tot amb limitada mobilitat o dolor crònic. És útil també en atletes, músics, actors, ballarins… per millorar la seva capacitat professional.  [llegir+]

Pujar


PILATESDilluns i Dimecres a les 13 h / Dijous a les 9 h / Dimarts i Divendres a les 17 h, 18.30 h i 19.45 h

pilatesÉs una forma d’entrenament físic i d’educació corporal molt completa i equilibrada. Dirigeix l’atenció als músculs profunds per aconseguir l’estabilitat del centre del cos i buscar el màxim control dels moviments corporals a través del domini mental.El mètode Pilates permet relaxar-se i recuperar l’energia mitjançant exercicis d’esforç relaxat. Es gaudeix en cada moviment i, al mateix temps, es pren consciència i es tonifica a la vegada.  [llegir+]

Pujar


QI GONG (CHI KUNG)Dimarts 10.30 a 11.45 h / Dimecres 18.30 a 19.45 h / Dijous 9.30 a 10.30 h.

Qi_GongEl Qi Gong té el seu origen en la medicina tradicional xinesa i va ser creat per a mantenir i millorar la nostra salut, regulant d’una manera integradora el nostre cos físic, energètic i espiritual. Les diferents sèries d’exercicis són eines valuoses per a: Regular el sistema nerviós – Augmentar i enfortir la nostra immunologia – Millorar la nostra vitalitat i resistència física – Millorar la capacitat de concentració – Millorar la flexibilitat del nostre sistema articular – Regular el funcionament dels nostres òrgans. [llegir+]

Pujar



Tai ChiTAI TXI
 – Dimecres, de 11.30 a 12.30 h (pendent d’obrir)

La base del Tai Txi són una successió de lents moviments, circulars i encadenats de forma continua i flexible. La seva execució implica tot el cos (tendons, lligaments, òssos i òrgans). La pràctica condueix progressivament a l’arrelament i al control de l’energia. No és una tècnica a dominr, és un procès d’aprenentatge continu sobre un mateix, observant les sensacions que es desperten al propi cos. [llegir+]

Pujar


 

YOGA (Hatha Yoga) – Diferents horaris de dilluns a dijous

Hatha YogaEl Yoga és útil per a mantenir, recuperar i augmentar la salut física. Podràs prevenir l’estrès, baixar la tensió i l’ansietat. Enfortiràs el teu sistema immunitari. Et beneficiarà si ets hipertens, diabètic, asmàtic i si tens dificultats per a agafar el son o pateixes dolors crònics de cap o esquena.  Milloraràs el sistema cardiovascular, l’aparell digestiu i la visió, etc. [llegir+]

Pujar


 

YOGA per gent de 60 a 80 anys  – Dimecres de 12 a 13 h

escanear0001

 

  • Viure plenament la vida quan diuen que t’has fet gran
  • Continuar creixent i evolucionant.
  • Viure amb consciència i alegria la capacitat de cada moviment
  • Tenir el pensament clar i viu.
  • Compartir una estona junts
  • Estimular la memòria

[llegri+]

Pujar


 

YOGA MATINAL amb MEDITACIÓ ZEN – Dimarts de 8 a 9.30 h

Hatha Yoga

Moviment conscient – Pensament aquietat – Respiració conscient

Cada dimarts a les 8 del matí començarem el dia amb una sessió de 45 minuts de ioga que ens prepararà el cos i la ment per fer una Meditació Zen també de 45 minuts. Dues pràctiques que s’alimenten del mateix esperit: estar presents en l’aquí i ara per fer-nos conscients de que el camí és allò que es troba sota els nostres peus. La part de la sessió de ioga serà dirigida per l’Anna Alaber, professora de Hatha Yoga i la part de meditació pel Manel Capell, membre del Dojo Zen Nalanda Namasté.

Pujar