Classes

 


Classes o cursos regulars

Les classes regulars són classes o cursos grupals que es realitzen de menera periòdica a l’Associació Namasté. Per poder conèixer realment què ens ofereix cada taller, us oferim UNA SESSIÓ GRATUÏTA de qualsevol curs per a que les pugueu provar, i no hi ha despeses d’inscripció ni matrícula. Si us interessa alguna classe, poseu-vos en contacte amb nosaltres al 93 436 56 71 o info@namaste.cat. Aquestes són les classes que s’ofereixen actualment:

ART-TERÀPIA
CHIKARA
COS CONSCIENT MOVIMENT CREATIU
EXERCICIS DE SALUT (per gent gran)
GANXET (llana-teràpia)
KATSUGEN UNDO i YUKI
MÈTODE FELDENKRAIS Ⓡ
MINDFULNESS I MEDITACIÓ
MOVIMENT CREATIU: Dansa dels 5 elements (4 a 9 anys)
PILATES
QI GONG (Chi Kung)
TAI TXI (Tai Chi Chuan) 
YOGA (Hatha Yoga)
YOGA per GENT GRAN

ART-TERÀPIA – Dijous, de 10.30 a 12.30 h

.

L’Art-teràpia propicia expandir i enfortir la part més elevada de nosaltres mateixos, perquè puguin sorgir noves possibilitats de desenvolupament. Amb aquest agradable treball millorarà notablement la nostra respiració, coordinació de moviment i escriptura, funcions metabòliques, equilibri, ubicació en l’espai de la realitat, etc. Es treballa amb el color, la forma i el volum, experimentant amb la pintura, el dibuix i el modelatge.  [llegir+]

Pujar 


CHIKARA – Dilluns, de 18.30 a 20 h

Chikarate

Conectar amb la FORÇA de la vida. Una nova activitat per activar l’energia vital i fomentar la força i vigor de la vida. El que es fa:

  • Activar i fomentar l’energía de la vida
  • Millorar la coordinació, velocitat, flexibilitat, poténcia i equilibri del cos i la ment.
  • Respiració energètica
  • Moure l’energía vital
  • Aprendre a reaccionar en situació de perill físic
  • Meditació, relaxació i massatge

    [llegir+]

    Pujar


    COS CONSCIENT MOVIMENT CREATIU – Divendres, de 18 a 19 h

Cos_ConscientCos Conscient Moviment Creatiu és una proposta que parteix de lo corpo­ral. És des del contacte amb el cos on començarem el viatge. Un cop posem l’atenció al cos aquest actúa com una àncora que ens manté presents (aquí i ara) i ens permet ser conscients de tot allò que anem vivint. Anirem acompa­nyant tot el que anem sentint a través de l’expressió corporal fent ús de la pa­raula per a concretar i definir les vivèn­cies. Actualitzarem el sentir  entregant-nos al moviment constant i posant-nos en contacte amb el cos creatiu. [llegir+]

Pujar


EXERCICIS DE SALUT (per a gent gran) – Dimarts, de 10.30 a 12 h

Exercicis Salut Gent Gran

    • Girar cap i natges: Ajuda a “lliurar al cor del foc”, una expressió de la medicina tradicional xinesa que equival a superar la tensió del sistema nerviós causada per esgotament físic quan el descans no aconsegueix alleujar-la.
    • Aixecar els dits dels peus amb ambdues mans: Exercici especific per a la cintura que ajuda a enfortir els músculs lumbars i a prevenir i tractar les estirades musculars. També és eficaç per al bon funcionament dels ronyons i les glàndules suprarrenales. [llegir+]

 Pujar


GANXET (LLANA-TERÀPIA) - Dimecres, de 17 a 19 h

arbre ganxetConsisteix en utilitzar el teixit com a teràpia. Ha demostrat excel·lents resultats per reduir els nivells de tensió i estrès, ja que col·labora amb la recuperació mental i física després d’una jornada laboral. El procés de teixir promou la tranquil·litat i el bon humor. Ajuda a  combatre la depressió, desperta la creativitat, aporta claredat de pensaments, ajuda a la concentració, reforça els llaços socials, millora l’autoestima, elimina bloqueigs emocionals, retarda el deteriorament cerebral, i ajuda a superar problemes de motricitat. I ademés ÉS DIVERTIT!! [llegir+]

Pujar


KATSUGEN UNDO i YUKI - Dilluns de 20 a 21.30 h, Dimecres de 10.30 a 12 h (Nou horari!)

katsugen

Katsugen undo es un ejercicio con el que se renueva y regenera el eje que rige la vida. El eje vertebral es la cabeza-vértebras y pelvis por donde se canaliza el movimiento de la vida y donde está asociado cuerpo y mente en la manifestación vital.

En este ejercicio se va despertando la sensibilidad y capacidad de reacción del organismo. La vida tiende a regenerarse, aún más, cuando se toma conciencia de su estado.  [llegir+]

Pujar


MINDFULNESS I MEDITACIÓ - Divendres, de 17 a 18.30 h    Nou!

mindfulness i meditacio

Mindfulness, es el cultiu deliberat de l’atenció plena en el moment present,  sense judicis. És un camí que ens condueix cap a nosaltres mateixos, obrint-nos a la vida, al cor ple, mitjançant el cultiu de l’Atenció Conscient, l’Observació i la pràctica de la Meditació. Desenvolupa en nosaltres la comprensió i la saviesa, desperta la nostra Consciència  i l’art de viure conscientment l’aquí i ara,  sense jutjar, amb apertura, amabilitat i amor. [llegir+]

Pujar


MOVIMENT CREATIU: “La Dansa dels 5 elements” (4 a 9 anys) – Dijous, de 17.30 a 18.45 h

Moviment i dansa creativa infantil

Moviment creatiu és una proposta per a infants que té com objectiu l’expressió del seu propi moviment natural i del seu potencial creatiu.

Aquesta activitat  neix de la necessitat de donar un espai als infants  per l’autoconeixement i de desenvolupament integral. Integral perquè tenim en compte el  món emocional i de relacions, el  món  corporal i el  món mental.   [llegir+]

Pujar 


MÈTODE FELDENKRAIS Ⓡ – Dilluns, de 12 a 13 h, i ara també Dilluns de 20 a 21 h Nou horari!

feldenkraisMoshé Feldenkrais va construir seqüències de moviments específics basant-se en una profunda comprensió de les lleis físiques i les seves influències sobre el sistema nerviós humà. Alguns beneficis: Millora les habilitats motrius; Evita dolors i tensions; Millora la respiració, la pressió sanguínia i s’eviten friccions nocives en les articulacions; Permet abandonar hàbits de moviment nocius. Pot practicar-ho tot tipus de persona, fins i tot amb limitada mobilitat o dolor crònic. És útil també en atletes, músics, actors, ballarins… per millorar la seva capacitat professional.  [llegir+]

Pujar


PILATESDilluns 13 a 14 h / Dimarts 16.50 a 17.50 h – 18.20 a 19.20 h – 19.45 a 20.45 h / Dimecres 13 a 14 h  /  Divendres 19 a 20 h

pilatesÉs una forma d’entrenament físic i d’educació corporal molt completa i equilibrada. Dirigeix l’atenció als músculs profunds per aconseguir l’estabilitat del centre del cos i buscar el màxim control dels moviments corporals a través del domini mental.El mètode Pilates permet relaxar-se i recuperar l’energia mitjançant exercicis d’esforç relaxat. Es gaudeix en cada moviment i, al mateix temps, es pren consciència i es tonifica a la vegada.  [llegir+]

Pujar


QI GONG (CHI KUNG) – Dimarts de 10.30 a 11.45 h, i Dimecres de 18.30 a 19.45 h

Qi_GongEl Qi Gong té el seu origen en la medicina tradicional xinesa i va ser creat per a mantenir i millorar la nostra salut, regulant d’una manera integradora el nostre cos físic, energètic i espiritual. Les diferents sèries d’exercicis són eines valuoses per a: Regular el sistema nerviós – Augmentar i enfortir la nostra immunologia – Millorar la nostra vitalitat i resistència física – Millorar la capacitat de concentració – Millorar la flexibilitat del nostre sistema articular – Regular el funcionament dels nostres òrgans. [llegir+]

Pujar



Tai ChiTAI TXI
 – Dimecres, de 11.30 a 12.30 h

La base del Tai Txi són una successió de lents moviments, circulars i encadenats de forma continua i flexible. La seva execució implica tot el cos (tendons, lligaments, òssos i òrgans). La pràctica condueix progressivament a l’arrelament i al control de l’energia. No és una tècnica a dominr, és un procès d’aprenentatge continu sobre un mateix, observant les sensacions que es desperten al propi cos. [llegir+]

Pujar


 

YOGA (Hatha Yoga) – Diferents horaris de dilluns a dijous

Hatha YogaEl Yoga és útil per a mantenir, recuperar i augmentar la salut física. Podràs prevenir l’estrès, baixar la tensió i l’ansietat. Enfortiràs el teu sistema immunitari. Et beneficiarà si ets hipertens, diabètic, asmàtic i si tens dificultats per a agafar el son o pateixes dolors crònics de cap o esquena.  Milloraràs el sistema cardiovascular, l’aparell digestiu i la visió, etc. [llegir+]

Pujar


 

YOGA per GENT GRAN (Grup Reduït) – Dimecres de 12 a 13 h

Yoga Gent GranYoga per a persones grans o amb alguna dificultat de moviment. Treball amb la respiració i amb moviments suaus. Ojectius:

  • Mantenir i millorar la mobilitat.
  • Agilitzar la memòria i l’atenció.
  • Aprendre a relaxar-se.

Pujar